torsdag 24. mars 2011

April showers brings May flowers

Våren har endelig kommet hit til Washington. De tre siste dagene har vært fylt med sol og varme. I går hadde vi hele 16 varmegrader. Det er ekstra deilig å være ute å spille tennis i dette fine været. Washingtons vestkant er kjent for sitt regn, derfor blir vi alle veldig glade på skolen og sånn ellers når sola titter fram.

Forrige helg dro min kjære søster Lauren og jeg på Prom Dress Shopping. Selvom jeg ikke enda har en Prom date, så må jeg likevel få skaffet meg en skikkelig prinsessekjole. Det er så rart at jeg faktisk på en måte lever i en High School film.
What dress to weaarrr??





My cat.

I do not want to go home right now! Life's good!
Håper våren kommer til Norge snart også. Glad i dere mine venner, i'll be right back home sooooon :)

1 kommentar:

ane sa...

you look so cuuuute!! and the cat is still scary...

ikke lenge til du kommer !!!! WEHOOOOOOOOOOOO DD::D:D:D

love yoououu <3 <3