torsdag 2. juni 2011

16 dager

Naa sitter jeg paa skolen og tenker paa hvordan jeg skal faa tid til aa gjoere alt jeg maa faa gjort foer jeg reiser hjem. Denne siste tiden har vaert veldig merkelig, og humoeret mitt har gaatt opp og ned. En dag merker jeg skikkelig at jeg vil reise hjem og er lei meg, mens neste dag er humoeret mitt paa topp.
Jeg har en uke igjen paa skolen, og jeg har ikke peiling paa hvordan jeg skal komme meg gjennom siste dagen paa skolen. Jeg kommer til aa grine saa utrolig masse, og det er rat aa tenke paa at flesteparten av de jeg har moett her kommer jeg aldri til aa se igjen. Gruer med til aa si ha det til vennene mine....
Pappa og Andreas kommer paa tirsdag. Graduation er paa loerdag.
A part of me still wants to stay, people here want me to stay as well, and I don't want to go home yet.

But another part of me knows that I have to say "au revoir" and go home to my loved ones. It's definitively a good idea to go home. I'm ready.

2 kommentarer:

ane sa...

i think you're ready to go home as well. haha <3

Irmelin sa...

det hun sa. :) komkomkom. <3