søndag 5. juni 2011

wooohoo


and you opened the door for me
and you laid down your life to set me free
now all that i am i will serve you Lord



jeg har vært på min første drive in kino i Amerika. Vi så hangover 2, men jeg sovnet under hele filmen.. I går var det ca. 3o grader her i Washington, det varmeste vi har hatt i hele år. Endelig bestemte sommeren seg for å komme i Juni. Brenda (vertsmor) tok meg med til den siste utvekslingsstudent møtet for å avslutte året. Det var utrolig trist. Vi måtte fortelle noen høydepunkter og nedturer til vertsforeldrene våres, og omvendt. Jeg begynte å gråte da jeg fortalte hvor takknemlig jeg var for at Brenda og familien hadde bestemt seg for å fortsette å beholde meg, siden jeg egentlig bare skulle bo der temporary foran alle sammen. Hun begynte å gråte også, og klarte nesten ikke å snakke om hvor takknemlig hun var for at jeg bor hos dem, og at hun ikke vil at jeg skal dra. aaawwww..

Washington var helt utrolig vakkert i går. Brenda og jeg kjørte ned til beach huset våres for å hente mobilen min, og vi kjørte en vei som gikk nede ved vannet. Utrolig vakker natur! Det var grønt overalt, veldig forskjellig fra Norge, men samtidig veldig likt. The Olympic mountains speglet seg i vannet hvor ørner seglet over, og sola stekte gjennom takluka på bilen.
Før vi dro til beach huset dro vi innom jobben til Brenda, og vi kjørte forbi Bill Gates sommerhus. Han bor i Seattle, og jeg så porten til huset hans. Brenda fortalte meg at når du kjører inn den porten, så er det en undergrunns tunnel hele veien til huset hans, og at det er body guards all around him all the time, men du kan ikke se dem.
Vertsbroren min Jordan fortalte meg at faren hans John hadde kjørt ved siden av Bill Gates i hans lille båt, og sagt: Hey Bill, og kjørt videre. Rart.

Etter det kjørte vi til cousin Garretts graduation party! FUN.
Etter masse mat, drikke og folk dro vi til the Nordstrom Rack og kjøpte sommerklær.

Og by the way, jeg besto kjøretesten min på fredag! sykt lett. haha, alt du må gjøre er å få 20 av 25 rette multiple choice questions. Da ble pappa glad, og jeg ble 5000 dollar rikere :D

Idag dro familien utenom Lauren + Noelle, Karly og Austin til American Lake og kjørte tubing.
Serriøst beste dagen i mitt liv. Haha, jeg klarte ikke slutte å le. Jeg falt av to ganger og svelgte to kilo vann at least.

Ingen kommentarer: