mandag 14. juni 2010

Life is great!

Da har den siste uka i 1.klasse på Ås videregående skole kommet. Det er en veldig merkelig, men også god følelse. Jeg har fri fra skolen i morgen, siden det er elever som har muntlig eksamen (stakkars Emelie). Det vil si at jeg bare har én skoletime på onsdag, to på torsdag og på fredag skal vi bare møte opp å få karakterkortet. Livet er herlig! Men det er skummelt at årene bare går fortere og fortere.

Sommeren har kommet, og nå venter jeg bare på at sola som har gjemt seg en liten stund skal vise seg igjen. Siden jeg ikke kom opp i noen av eksamene har jeg vært i feriemodus i over tre uker nå. Deilig!

God sommer!


Legger med et bilde av meg og min kjære Ane

1 kommentar:

Ane sa...

åå pusen da :D

er så glad i deg!! bestevenn <3

SNART SOMMER!! CRAZY BANANA!!