torsdag 17. juni 2010

Vertsfamilie!!!!!!

Idag fikk jeg en hyggelig overraskelse etter jeg kom hjem fra skolen. Carlina fra Speak ringte meg når jeg og Emelie var på besøk hos Ane. Jeg fikk sjokk, ventet på at hun skulle si ordene: "Du har fått vertsfamilie!" Det sa hun, og da skreik jeg!!! Jeg begynte å le og gråte. Det var både fantastisk og trist på en gang, i og med at jeg der og da satt i trappa til bestevenn Ane sammen med bestevenn Emelie :( DET ER CRAAAZYYYYYYYYY! :D

Familien består av mor og far rundt 40/50 år. De har barna Lauren, 16 år og Jackson 15 år + tvillingbror Jordan. De har to hunder, en katt og en turtle (skilpadde) som heter Sherman! haha! De bor i en by med ca. 7000 innbyggere i Washington State, ca. en time utenfor Seattle :) Jeg tror også de bor rett ved sjøen, hvis jeg ikke har sett feil på google earth.

Jeg kan legge ut bilder av familien hvis jeg får lov av dem. Gleder meg til å bli kjent med familien!

9 kommentarer:

Annette sa...

gratulerer med familie! spennende!:D

Helene sa...

Gratulerer! :D

Kristine sa...

GRATULERER!! Sjekk ut www.heidihhomme.blogg.no Ho skal også til Washington state ;)

guro sa...

du e så heldig. Jeg har ikke velgt noen stater jeg vil helst bo i, men har sikkelig lyst å dra til Washington eller Oregon. :P
legg meg som venn :)

Ane sa...

Jeg er såå glad på dine vegne! Familien høres veldig bra ut, du kommer til å få det fantastisk :D

Det blir så sinnsykt trist når du drar, jeg kommer til å savne deg UTROLIG mye!!! Men jeg skal besøke deg :D

LOVE YOU <3 <3

Mia sa...

Gleder meg veldig til camp selv, skal til Rhode Island :-)

Heidi Homme sa...

Så kult!! Jeg skal til Goldendale som ligger på grensa til Oregon, så vi er sikkert motsatt side av Washington fra hverandre :P haha, men det hadde vært gøy å samles vi som bor i nærheten, eller i samme stat :-D !
Har du fått vite hvilken dato du reiser?

Birgitte sa...

Å, så heldig du er :) Jeg venter og venter på at Carlina skal ringe meg også.

Nora sa...

Så gøy! Gratulerer :)

Hva heter stedet? Jeg skal bo 35 min med ferje unna Seattle, så kanskje vi er i nærheten av hverandre!