mandag 29. november 2010

Crystal Mountain, November 2010

Første slalomtur i Washington!
Lauren og jeg ble med Gavin og Jordan opp til Crystal Mountain. Det var helt utrolig vakkert der oppe. Det tok ca. en og en halv time å kjøre til masse snø og fjell. Hjemme i Steilacoom har vi null snø for øyeblikket.






Klokka 7 søndag morgen














Jordan og jeg dro helt til toppen av fjellet. Det var en fantastisk utsikt! Selvom det var veldig tåkete, kunne jeg se over til Mount Rainier! Helt syk opplevelse. Du kan se litt av toppen av fjellet på bildet over. Veien ned var litt vel crazy. Det var nemlig expert. Haha, jeg bare: Hvordan i huleste skal jeg komme meg ned?? Det gikk rett ned, og det var masse steiner. Jeg fikk skikkelig kick, og det var helt sykt gøy! Jordan som bare har stått på snow board i to år var ready to die. Haha, han sa jeg kunne få alle gitarene hans hvis han døde.


On the far top of Crystal


















Scott, Gavins friend


yess, this is meee


Larrypoo !!!


Lauren lookin' gooodd!!!

Awesome day! Selvom slalom er dyrere her i Washington siden det ikke er så veldig mange som gjør det, så var det verdt hvert øyeblikk. Så vakkert. WOW! This will not be the last time this year for sure :)

6 kommentarer:

Mari sa...

ÅÅå så fine bilder!! Sykt gøy, jeg har også lyst til å gjøre det!

ane sa...

aah, så syykt gøy ut!! :D

<3

Hannah I USA 11/12. sa...

Fy søren, greit sjalu :-) Sikkert bedre fjell der enn her i Norge. Håper jeg havner i nærheten av et fjellområde selv neste år, har statsgaranti på Washington.

Mari sa...

ÅÅ Elisabeth!! Tusen tusen takk, du er så herlig! Jeg er så utrolig heldig som kjenner deg, du er helt fantastisk! Jeg kan ikke tro hvor godt vi passer sammen, hvor naturlig det er å snakke med deg og vaere med deg! Det setter jeg så pris på! Takk for at du er den du er, den utrolig vakre jenta jeg har blitt veldig glad i. Jeg kan ikke vente til å se deg til helgen! Jeg er så glad at vi ble kjent på blogg, og at vi kom på samme NY tur! Jeg er helt sikker på at dette var meningen, og det takker jeg Gud for. Du er en person jeg virkelig vil holde kontakten med, og det blir så utrolig gøy å besøke deg i Norge! <3 <3 Just a few days left

Lene sa...

Det er rart det der. Naar vi tror vi kommer til aa klare oss fordi vi er "godt forberedt", men helt aerlig saa tror jeg ikke man kan forberede seg paa noe slik, med mindre man har gjort noe liknende for. Saa bra du koser deg!!
Takk og lykke til du ogsaa!
<3
Lene

Irmelin sa...

Lett fett :) kos deg!