torsdag 2. desember 2010

Desember 2010

Nå er det endelig desember. Uvirkelig å tenke på at jeg har bodd her i Washington i tre måneder. Det føles ut som jeg har bodd her i et helt år. Rart å tenke på at jeg bare har et halvt år igjen her! Jeg har vokst ganske mye tror jeg. Jeg har gjort ting jeg er stolt over og er glad for at jeg har gjort. Men jeg har også gjort ting jeg angrer på. Det er faktisk litt vanskelig noen ganger å ikke ha den tryggheten som man har hjemme.
I dag orket jeg rett og slett ikke å dra på skolen. Jeg har så mye å fikse før jul. Brev som skal skrives, og ting som skal sendes hjem og slikt.

På tirsdag var det soccer Banquet klokka 6 på skolen. Alle hadde med seg masse mat som vi spiste sammen. Jeg fikk et Varsity Letter, og fikk en Honors medalje-ting. Coach presenterte hver eneste spiller oppe på scenen, og jeg begynte nesten å gråte når han presenterte meg. Det var så trist. Han sa også på slutten at han hadde bestemt seg for å flytte tilbake til Indiana i Januar. ÅÅh, sånn som jeg kommer til å savne coachiepoo! Alex, Alicia, Julia og jeg har tenkt til å besøke han før jeg drar hjem engang.






Vertsmor Brenda dro til Haiti i går. Så etter soccer banquetten dro vi ut og spiste Sushi på et Teriyaki sted for å si "hadet". Hun drar på mission trip med en venn og "min onkel" og sikkert noen andre folk også for å hjelpe til. De har shippet over masse medisiner og sprøyter, klær og mat. Det er store problemer i Haiti fremdeles. Vannet er forurenset, som mange dør av. Flere folk har blitt skutt i gatene etter en "election" der forrige uke. Det er rett og slett farlig å være der nå. Vi håper at de kommer hjem hele, uten noen sykdommer eller noe annet farlig.

Dette er meg for øyeblikket:


GOD FØRJULSTID TIL DEG ♥

2 kommentarer:

ane sa...

vakre bettheyyy <3

tenk at det er et halvt år til du kommer tilbake!! det er skikkelig merkelig å tenke på :O :D

love yaahhhh <3

lene sa...

sv: Vertsmora mi kjøpte den til meg. Jeg vet ikke hvor.