onsdag 12. januar 2011

HEI

Hei dere. Uheldigvis regnet snøen bort i løpet av natten, så vi måtte dra på skolen. Jeg la meg ekstremt sent i går, siden jeg var helt sikker på at vi slapp skolen i dag. Det kom jo omtrent 5 inches med snø i går!! Heldigvis hadde vi en to timers delay, så jeg fikk sovet inn litt lenger enn vanlig.

Hvis vi hadde hatt snow days i Norge, hadde det betydd no school for five or so months. haha. Vi i Norge er flinkere til å takle snøen og kulden enn folk her i Washington for å si det sånn.

I første time i dag ble jeg og Grace bedt av rektor Mrs. McCrimmon å lage to store plakater til Mr.McLaughlin, skolens coach som slutter jobben sin denne uken. Jeg skrev: "Goodbye Coachiepoo" og malte det. Ideen med plakatene er at vi skal henge de opp på veggen så alle elevene som vil kan skrive en hilsen eller signere den. Dette gjorde at jeg slapp de to neste timene, historie og matte. Grace og jeg brukte lang tid på å bli ferdige. Tross alt så var det rektoren som spurte om vi kunne lage de, så om vi slapp to timer, så gjorde ikke det noe. haha :)
Skoledagen i dag gikk meget fort, siden vi begynte to timer senere, dermed er alle timene et kvarter kortere.
Takk storebror for boka jeg fikk til jul!! i love it


Nu spell eg på min vertsmors lekre, nyfiksa, men gamle gitar med ei fin lyd. Jeg har akkurat skrevet en lang bucket list om ting jeg vil gjøre før jeg reiser hjem. Vi får se hvor mange jeg får krysset av. Eg får snart catche up on some homework...

Håper alt går bra med dere i Norge! :)










Disse bildene er fra utvekslingsstudent campen jeg var på i helgen. Miracle Ranch, ca. to timer nordvest. Det var utrolig gøy. Vi var rundt 70 ungdommer fra Seattleområdet i fra hele verden. Det var nordmennene og tyskerne som dominerte campen. Vi var over halvparten av alle sammen. Retreaten var fra lørdag morgen til søndag ettermiddag. Vi snakket om alt vi hadde opplevd hittil, og også ting vi så frem til og vil oppleve før vi drar hjem. Det var veldig inspirerende. Maten vi fikk servert var også veldig god. Basketball, volleyball og biljard, bordtennis, foosball, teite leker og snakking stod på timeplanen.


Mid-year orientation. Crazy hvor for tiden går - og hvor lett det er å blande norsk and english.

2 kommentarer:

Irmelin sa...

du kommer til å snakke masse engelsk når du kommer tilbake! skremmende!!

Burgie sa...

Jeg gleder meg til aa moete deg!! Ser ut som du har det veldig bra! :D