torsdag 13. januar 2011

hey u guys

E det noke dokke lure på ? :) jeg mener jeg er veldig åpen for spørsmål i forhold til hvordan det er å være utvekslingsstudent. Om alt jeg måtte gå gjennom for å komme meg hit, hvordan oppholdet mitt er her/har vært hittil, eller bare om venner og skolen og slike ting.

Yesss, det er fredag i morgen. Uka går såå fort. Jeg trodde det var torsdag i morgen jeg?? I helgen skal jeg kanskje møte Mari og Birgitte i downtown Seattle hvis jeg får lov a v-mor. Jeg var borte hele forrige helg, så jeg må passe på å ikke være alt for mye borte fra familien, slik at de ikke tror at jeg bare drar vekk å bor hos dem som i et hotell. Hmmmm... Vi har langhelg, siden det er Martin Luther King Jr. Day på mandag.


Utsikten rett utenfor huset mitt. Jeg satt helt oppe på toppen av taket på huset vårt med Jordan da jeg tok dette.



Slik var huset vårt pyntet til jul.

hahahaah, Jordan og jeg prøver Harley Davidson briller

2 kommentarer:

Ane sa...

hahaha, likte det siste bildet!!

Anonym sa...

Har du det bra? utifra bloggen virker det som om du var veldig heldig med familien! e