onsdag 12. januar 2011

Snøø!!!!

Endelig kom snøen her i Washington også! Yoooho, jeg hoppet rundt som et lite barn. Jeg har savnet snøen så utrolig mye. Snøballkriger er det beste jeg vet.






Dette er bilder jeg tok rett etter at vi kom hjem fra guttenes basketballkamp mot Fife på skolen. Utrolig gøy med skriking og god stemning. Men vi tapte likevel ufortjent. Vi hadde snøballkamp rett etter ... derfor er håret mitt helt vått på bildene. Jackson, Jordan, og Jordan og jeg lagde en gedigen snømann! Gøøøøyyyy.

Etter det hoppet vi opp i hot-tuben våres og satt der i over en time. Jordan og jeg hadde en konkurranse om hvem som kunne ligge på magen i snøen lengst. Hahahha, jeg vant selvfølgelig!!! Taperen må lage frokost i morgen. Ahh, jeg er så heldig som skal våkne til stekte egg i morgen! :)

Men værmeldingen sier at snøen vil regne bort i morgen. I hope it will get colder and more snow. Forhåpentligvis har vi snow-day i morgen - dvs. no school at all, or two hours delay.

Heldigvis er temperaturen her i Washington litt over frysepunktet - jeg er så heldig som slipper ekstremkulden i Norge akkurat nå. Jeg liker ikke at det er altfor kaldt. Derfor sender jeg noen litt "varmere" klemmer herfra til dere alle.

Jeg venter fortsatt på pakken i posten fra dere, Emelie og Ane..... Kanskje den har blitt borte i en snøstorm?

Ingen kommentarer: