mandag 28. februar 2011

Hillsong United Aftermath











Forrige torsdag var skolen stengt på grunn av snø. Åh, du aner ikke hvor glad jeg var da de sa på nyhetene at Steilacoom High School hadde en Snow Day. Rundt klokka 11 kom Vincent, Erik, David og Jessica til oss for å dra til bakkene ved Pierce College for å ake. Jackson, Jordan og jeg og alle de andre stappet oss inn i Eriks bil. Etter å ha aket i en time, kom en heeel haug med ungdommer fra skolen og folk som allerede har graduated. Vi lagde et lite hopp og aka som små barn som aldri har sett snø før.

Vi dro hjem til oss for å lage pizza og cookies, etter vi hadde aket så lenge at gresset under snøen begynte å synes. Klokka 5 kom host-mom Brenda hjem for å kjøre meg hele veien til Kent for å dra på Hillsong United konsert sammen med Mari (http://tellingtheworld.blogg.no) Brenda og jeg hadde en liten Sushi-date før konserten fordi vi var litt for tidlig ute.

Jeg møtte fantastiske Mari utenfor den store konserthallen i Kent. Wow, det var så godt å se Mari igjen. Hennes fremtidsplaner er å jobbe for Hillsong med å redigere bilder og lage CD-covere, etc. Hun har virkelig talent, og var så sykt enthusiastisk siden hun digger Hillsong! Jeg kunne virkelig se at hun har gledet seg i mange måneder. Mari hadde bestilt billetter for oss helt foran scenen. Hillsong is a Christian Worship band from Australia. Australske folk er helt utrolig kjekke.... Beach blondt hår, perfekt brunfarge og alt det der, ser ut som de kom rett fra stranda! Sykt flinke artister



Etter konserten hentet vertsmoren og søstra til Mari oss og kjørte oss hjem til dem i Shorecrest. Brenda synes det var bedre om jeg kunne overnatte hos dem, så de slapp å kjøre meg hele veien hjem, så på fredag, dagen etter slapp jeg skolen. Woho! Mari og hennes familie skulle dra opp på fjellet for å gå snow-shoing (truger), så de kjørte meg downtown Seattle, så at Brenda kunne hente meg. Dermed fikk jeg en sightseeing/shopping/cafe-tur for meg selv i noen timer.

Mari, meg og Maris v-søster Abby

Ingen kommentarer: