mandag 28. februar 2011

Pakke fra mitt kjære Norge

Ochheyy! Jeg hadde heeeelt glemt lukten av leverpostei.
Tusen takk mamma og pappa for himla mange leverposteibokser, makrell i tomat, freia melkesjokolader og smash.
Takk for Amerika-bilder-boka til vertsfamilien min, og for de koselige kortene. Jeg er så glad i dere!!!






I går søkte jeg skoleplass på Ås videregående skole. Blir rart å komme hjem å ha alle timer på norsk igjen. Tiden flyr... det er 12 uker igjen av High School! Forrige lørdag dro jeg til Travis for å spille poker med ti kompiser. Jackson og Jordan (host-brothers) spiller poker every once in a while med vennene sine, hvor alle tar med 10 bucks og vinneren får hele potten. Jordan vant 80 dollar, Jackson kom på 2.plass og vant 20 dollar, mens jeg kom på 4.plass.

Today was first day of Tennis. Yes, im going to play tennis every day after school for two months now. Jeg er så excited! Våres første kamp er mot Clover Park torsdag, 15. mars. Jeg har spilt tennis to ganger i mitt liv, men det bryr jeg meg ikke noe om... Jeg har lyst til å prøve noe helt nytt. Målet mitt er å i alle fall vinne én kamp i løpet av våren!


Dawn og meg på Bowling med jentegruppa

Jessie og meg

1 kommentar:

Henriette sa...

Hahaha!! Nå tenker jeg det var digg med norskt pålegg og norsk sjokolade!? :D Så mye gøy du opplever! Tennis og greier! Kjempe stilig, og kjempe morsomt!! Er så stolt av deg, og glad i deg! Gleder meg til å se deg igjen!! <3 Love!