torsdag 17. februar 2011

update

Søndag, forrige helg malte Marissa, Kellie og jeg rommet til Kellie! FUN. Vi danset også Just Dance! Skulle gjerne lagt ut en film av da vi danset. ahhaha.. but for some reason it wont work.








På shopping kjøpte jeg to par sko, to cardigans, en kjole og solbriller.



Her kommer en liten update fra hva som har skjedd i Washington siden sist.
Said goodbye to Coach McLaughling before he moved to Indiana.
Started the second semester at school (only five more months to go.. Sykt at jeg allerede er over halvveis i oppholdet mitt her).
Winter Camp
Served breakfast to homeless people in Tacoma
Watched the Super Bowl at Travis' house
Valentines Day


Super Bowl, 9. Februar. Dagen jeg kom hjem fra vinter leir var det Super Bowl mellom the Steelers og the Packers. Jeg dro til Travis' house. Mange av vennene mine fra skolen var allerede samlet rundt tven da jeg kom. Christina Aguilera messed up da hun sang the national Anthem, stakkars. The Black Eyed Peas hadde heller ikke en så veldig bra opptreden. Det var en koselig kveld. Noen av gutta hoppet også opp i hot tuben til Travis etter at kampen var ferdig.

På lørdag dro jeg på shopping med Lauren til Tacoma Mall. Forever 21 is my absolute favorite store. Du går deg nesten vill der inne.

Denne uka har vært litt annerledes. Dere i Norge er så heldige som har vinterferie, men på mandag var det President Day, så vi fikk fri fra skolen. Kontaktpersonen min her, Donita, tok med Vincent, Markus, Fanny, Karoline og meg med på "Daughters of Norway" i Olympia. Det var på et eldrehjem med mange gamle noske damer. Vi pratet om hvordan og hvorfor vi valgte å bli utvekslingsstudenter. Det var ganske koselig, selvom det var litt vanskelig for de gamle å høre hva vi snakket om... og vi fikk masse godteri! haha


Baxter and I.

Nikki's lille ponny som bor i hagen hennes.

I dag våknet jeg opp til masse snø utefor huset. På nyhetene sa de at skolen var stengt, selvom jeg da allerede hadde kledd på meg og ordnet meg til skolen... Jaja, jeg elsker snow days!! Jeg skulle egentlig ha en framføring i englsk (som jeg ikke var ferdig med) i dag, men da slapp jeg heldigvis det:-)

Winter Camp


Crazy Kellie Martin, og Retard Elisabeth Kvilesjø

Goodbye lunch med noen fotball-jenter og coach mcClaughlin.

Han spanderte lunsj på oss etter at han hadde tatt oss med i kirken. Etter lunsj dro vi hjem til han og hjalp til med å rydde og vaske resten av huset hans.

Det var utrolig koselig å komme på skolen på Valentines Day. Amerikanere drar alltid alle Holidays for langt synes jeg. Hhaha, alt er alltid så over-exaggerated!! Skolen var full av folk gående med svære ballonger, blomster, sjokolade og cup cakes. Jeg fikk en sjokolade-rose av Jenifer, og noen kort. Daniel gav meg en rose og tok meg med ut på the Old Spaghetti Factory på kvelden. Aww.... cuteee!
Valentinesss daay


Gaver fra mine Valentines.. No worries, they are mostly from host-mommy :)

Det er dette vi driver med i Art class :)


I kveld skal jeg på Hillsong konsert med Mari + overnatte!!!!! yooho :)
Jeg gleder meg!!!
Hope you are doing alright wherever you are in the world!
Love you guys

1 kommentar:

ane sa...

my boo!!
du er så flink til å tegne min venn!!

ææ, kos deg supermasse på Hillsong, har så syykt lyst til å være med! Du må fortelle meg alt på skypeeern

love you forever <3 <3