tirsdag 5. april 2011

mars/april

Dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset dro jeg til bestevennen min sin stemamma, Laura for å vaske det ekle håret mitt som jeg ikke fikk vasket mens jeg var på sykehuset. Nice. Hun klippet også håret mitt litt. Min venn Dawn fra kirken kom inn siden hun visste at jeg skulle komme, og hun hadde med seg disse fine tulipanene til meg. Så snill!!


Disse blomstene fikk jeg fra v-mamma, Brenda da hun kom å besøkte meg på sykehuset etter at hun kom hjem fra Florida. Her er alle medisinene jeg må ta.. :)

Jason kommer ofte over på besøk etter han har vært på jobb. Han er 27 år, ble funksjonshemmet etter en bilkræsj hvor mammaen hans døde. :( Denne fyren har så mye livsglede og å få små babyer til å smile er det beste han vet i verden. Han sier at jeg ser ut som en engel. hehe. Han sier ting som: "Today I felt like Tina Turner when I swept the floor," or "I feel sooooo Fergielcious!!!"

ERIK!!

VINCENT!!
Lauren posing!!
One of my very good friends here! Also my homecoming date....
Elle driving, Vincent acting gay as always... :)
For to uker siden dro jeg og Lauren på Curtis High School
sin Danceblast. Vår kusine Claire hadde koreographed one
of the dances, and our friends Molly and Nicole danset!
SYYYKT FLINKE!!





STEILACOOM SOCCER GAMES
Marissa and I in the stands.

KELLIEE!!!!! :D hun er manager for guttenes fotball-lag.
Wes gjemte seg for Marissa bak speaker systemet-huset.
Hahah, jeg visste at han var der hele tiden. Stakkars Marissa.

A supportive mom at my first baseball game.
My friend Dario warming up.
Jeg skjønner ikke noen ting i Baseball. Stupid sport. Sorry....


Ingen kommentarer: