onsdag 6. april 2011

pizza and poker

I dag bestemte vi oss for å lage pizza fra scratch til middag. Dermed viste jeg disse Amerikanerne som kjøper alt ferdiglaga hvordan man lager ekte mat fra bunnen av. Amerikanske pizzaoppskrifter har til og med sukker, brown sugar eller honning i pizzabunnen. Jeg fant ikke en som ikke hadde noen form for søtning i... men, men. Oppskriften sa at sukkeret ville hjelpe med hevingen av deigen, så vi tok litt i likevel. Er man i Amerika, så er man i Amerika.

Yummyyy!! En med pepperoni og en med skinke og kjøttboller og soltørkede tomater.

Pizza-teamet

Før i dag så Lauren og jeg på Black Swan, som jeg ikke anbefaler til noen. Den var altfor creepy og veldig ekkel til tider. Gjorde sånn at jeg følte meg gal.. hjelp.

Etter middag dro Jordan og jeg til Travis for å spille poker. Du betaler 10 dollar for å være med, og vinneren får hele potten, mens andreplass får 20 dollar. Forrige gang vi spilte kom jeg på 4. plass mens Jordan vant. Denne gangen vant Jordan igjen!!! FLAKS! og jeg kom på 2. plass! hahha, sykt morsomt. Jordan vant 100 dollar og jeg 20 (-10). Det var 11 gutter som spilte pluss meg. Fun night.
DET ER HELT FANTASTISK MED SPRING BREAK!!

NATTA ALLE SAMMEN :)

Ingen kommentarer: