fredag 1. april 2011

Spring Break

Jeg dro på skolen i dag. Det var Celebrity Look Alike, hvor folk kledde seg ut som kjendiser de ligner på. Min gode venn Tori, kledde seg ut som Angelina Jolie, og kjæresten hennes var Brad Pitt. De hadde en haug med dukker med seg (barna deres). Mange jenter kledde seg ut som Ke$ha. Jeg kledde meg ut som Regina George, på grunn av min brekte rygg. Lauren hjalp meg å ta på en kjole under rygg-bracen min før skolen starta.

Deilig at Spring Break starter i dag, men jeg som ikke har vært på skolen denne uken får én uke ekstra med ferie!!! Yippee!! Jeg trodde jeg var klar for å gå en hel dag på skolen (fredag), men jeg sovnet i US history og i matten måtte jeg gå til the nurse. Medisinene mine gjør meg skikkelig drowsy. Lauren kom å hentet meg etter 3. time, og da gikk jeg rett i seng å sov i fire timer.

Nå ser jeg på Mean Girls 2 med Jackson og Jordan :)
Håper alle har det bra!

1 kommentar:

Irmelin sa...

aw. :)
Du er verdens herligste jente! tenk å være så positiv... fantastisk. Kjenner jeg savner den gode, søte, nydelige Elisabeth <3