mandag 5. juli 2010

44

I'm home from Estonia! Jeg har vært med en gruppe med mange venner i 10 dager nå for å "jobbe," eller bare være sammen med barna på et barnehjem i Viljandi som heter Väikemoisa. Vi har gjort så mye gøy sammen med disse barna som ikke har noen foreldre, som f.eks. å dra til parken i byen for å spise is, spille fotball med dem, grille og bare vært glad i dem. Barna var helt fantastisk nydelige!

I dag er det 44 dager til jeg reiser fra Norge. Jeg fikk flybilletten min for et par dager sinden. Den er datert 18. august. Da drar jeg til New York for å være der i tre dager, og deretter videre til Seattle hvor jeg skal bo i 10 måneder. På fredag skal jeg på ambassaden for å ordne med visum.

Dette her er helt crazy! Jeg gleder meg som et lite barn på juleaften, selvom jeg kommer til å savne alle vennene mine noe forferdelig og vakre Norge.

2 kommentarer:

Marthine sa...

sv: linker deg også :))

charlotte sa...

sv; nei :-( Har ikke fått familie enda heller ..