onsdag 21. juli 2010

Informatiooonnn

I papirene mine står det at jeg skal ta ferje til skolen, men jeg snakket nettopp med vertssøsteren min og hun sa det var bare tull. Skolen ligger mellom fem og syv minutter fra der hvor jeg bor. Skolen jeg skal gå på heter Steilacoom High School. Skoledagen begynner kl. 7:25 og slutter 1:15. Fotballtrening begynner 3.30 HVER DAG, noe som betyr at vi bare skal chille i mellomtiden: "haha but practice isnt until 3:30, so were gonna go waste time after school everyday since i can drive you(:" Ja du leste riktig. Lauren har biiiil!! og fotballtreneren er snill sa hun, yey!

Det går omtrent 750 elever på skolen, og jeg skal være senior. Yey, det var det jeg ville, siden da får jeg være med på prom og graduation. Vertssøsteren min, Lauren, skal være junior selvom hun er født i 1993. Det er bare det at jeg er fem-dager-fra et-helt-år eldre enn henne.

Jeg vet ikke helt enda om jeg får lov til å legge ut bilder av huset og foreldrene enda... så jeg tror jeg venter litt med det.

Til alles informasjon reiser jeg onsdag 18. august fra Gardermoen. Blir borte i New York i tre dager, før jeg setter kursen mot Seattle og Steilacoom i ti måneder.


Sunrise in Seattle. Nyydeeeeligg


Slik ser familien ut i tegneserie i alle fall.



Okei, get ready for Baxter, the most scary cat ive ever seen..... Hadde ikke likt å møtt den i et mørkt smug i alle fall! Jenta på bildet er Lauren.


Og dette er Cody, the sweetest dog!!!



Haha, og Lauren har lest/leser bloggen min with google translate!

7 kommentarer:

Lene sa...

Så gøøy!! Du er dødsheldig :D Tror jeg har skrevet det før også. haha

sv: Jeg leser din også, som du har skjønt ;)

Mari sa...

//HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Okei det er syykt gøy! :D:D:D:D what. HAHA! Det er morsomt å tenke tilbake før vi fikk familier, da kunne vi aldri kommet på at vi to kom i den samme staten og at det ble washington og at vi skal sammen til new york! SINNSYKT GØY! ååh. Vi kommer til å ha det så BRA! Vi drar på det kurset sammen 14 speak studenter og 5 aspect studenter vi! :P

Åh det virkeer som om du får det helt fantastisk!! HEldig. Hvorfor velger du fotball, jeg er bare nyskjerrig, har du spilt det før eller? Jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge sjønner du! Jeg håper at det er mer spirit enn å være flink hvis du skjønner. Da velger jeg også kanskje fotball! Åh. Gøy. Men du, jeg har en følelse på at vi kommer til å reise sammen til washington! For jeg skal jo også lande i seattle, og når vi er på samme forberedelseskurs er det jo rart hvis vi ikke reiser til seattle sammen! SYKT GØY DET HADDE VÆRT!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D

Mari sa...

//Ja ikke sant! SYKT GØY. Håper vi tar alle flyene sammen ja! Jeg vet om ei, ho heter Malin, vi går på samme skole. Hun er kjempe hyggelig!! Åh dette blir FANTASTISK!! Jeg føler også vi kommer til å ha god kontakt, det er jo helt supert!!!!

Så bra med familien! Du kommer sikkert til å få det helt utrolig bra. Jeg skal selvfølgelig ta en eller annen sport! Men jeg er ikke sikker på hvilken enda. Jeg venter til jeg kommer ned, så får jeg snakke med vertsfamen og sånt. Jeg lurer på hva det blir. Jeg har lyst til å ta noe som jeg aldri har hørt om egentlig, noe man bare kan gjøre i usa. da blir det hvertfall et anderledes år, selv om det gjør det uansett :)

igjen, JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!!! Skal du mellomlande i stockholm, så NY så seattle?? :D


//(bro kommentar) HAHA!! Sinnsykt morsomt!! hahahah åh, jeg lo!

//(innlegg kommentar) Tusen takk! Det er deilig at vi er så engasjert. Det gjør alt så mye gøyere! :D

Det ble litt mange deler av kommentaren, haha. Men gadd ikke å lage flere kommentarer :D hihi



JEG DIGGER KATTEN FORRESTEN!!!!!!!!!!!! HAHAHHAAHAHAHHAHAAHHAH

Karoline sa...

nå har jeg lest igjennom heele bloggen din elisabeth! åh, fikk så sinnsykt lyst til å dra jeg også, da jeg så alt dette. virker som det kommer til å bli en utrolig bra tur, og vertsfamilien din ser jo ikke feil ut den heller!!
sykt kul katt forresten!haha
klem karolinee :)

ane sa...

Jeg kommer ikke over hvor kul den katten er, den er så morsoom!! Du kommer til å få det så braaa!!!! I'm so happy for you, my dearest skrunk!!

<3

Elisabeth sa...

Haha, takk Karoline :D jeg vet, den katten tar kaka :D

ANEskrunk hahaha, den er så morsom. Heeeyy baxter you filthy cat!

Anonym sa...

LOVE THE CAT!!!!!!! :D <3

Emelie