lørdag 31. juli 2010

For en søt overraskelse

I stad ringte jeg Emelie for å prate med henne litt. Hun fortalte meg noe veldig søtt. "Elisabeth!! Vi har fått en ny kattunge!! Og vet du hva vi har kalt den??" Og jeg bare: "Ahhh, så heldig du er!! Heter den Lise??" Da svarte Emelie: "Nei, Ane og jeg har kalt den for Elisabeth!!! Siden du skal reise og sånn, og da har vi noen som kan erstatte deg imens...." Aaaawii, det var så koselig at jeg nesten begynte å gråte! Haha...

Det er det søteste noen har gjort mot meg på leeenge. Hallo, at noen bestemmer seg for å oppkalle noen eller noe etter en person som betyr mye for seg, er skikkelig snillt og vakker gjort. Det betyr veldig mye! TUSEN TAKK!!

Tenk om lille Elisabeth ser ut som denne søtnos-dotten?

or this cute one..

or this

haha, or this sweety


I just dont hope she will look like the scary cat in the previous plea.... haha

Ingen kommentarer: