onsdag 4. august 2010

Two weeks

Skjønner ikke hvor tiden blir av om dagen... Nå er det bare to uker til jeg hopper på flyet - Avreise 18. august. Eller siden klokken har passert tolv, vil det si at det bare er tretten dager. Dagen i dag har bestått av å besøke tannlegen (tenkte det var smart med en liten sjekk) og planlegge grilling/avskjedsparty hjemme hos meg i morgen kveld. Jeg har bedt venner fra ungdomsskolen, videregående og noen fra andre steder. Jackson, vertsbror, hadde også veldig lyst til å komme, men av en eller annen grunn kunne han visst ikke..??

Yess, this is gooddd! NOT healthy for me. or you :(


Det som mangler nå er å si hadet til familie og slekt, ta siste dose med hepatitt-B, kjøpe gaver til vertsfamilien, henge litt mer med de nærmeste vennene mine, og ordne noen andre overraskelser jeg har planlagt. Med en gang jeg kommer til Washington må jeg kjøpe meg en data (mac book), mobil og kamera.

4 kommentarer:

Mari sa...

Dumt vi ikke skal fly sammen :(
Jeg har også utrolig lyst til å kjøpe mac. Vet du hvor mye det koster der? På skolen vår kan vi betale litt så får vi mac hele skoleåret. Det hadde jo vært litt digg det også. Jeg får se hva jeg skal gjøre. Starbucks - i can't wait! seattle som er kaffehovedstaden i usa og greier!!

Erik sa...

kommer til å savne deeeg! <3 ..bare 12 dager til du drar nå!

ane sa...

ikke lenge igjen nå!!!!!!! kommer til å savne deg sånn! <3 <3 <3

isabel sa...

macbook proooo <3