fredag 6. august 2010

Koselig grrrilling og triste avskjedener





Yesterday. Jeg har lenge planlagt å ha en avslutningsfest med vennene mine fra ungdomsskolen og videregående, pluss noen andre venner fra litt rundt om kring. I går, torsdag, var en super kveld hvor jeg fikk brukt tid sammen med braaa folk, og sagt hadet til dem jeg ikke kommer til å se resten av ferien/året. Det kom til slutt rundt 40-50 personer, og været skiftet mellom fint vær og pøsregn, mens vi skifet på å sitte ute og å være inne. Det var koselig og intimt inne med singstar og masse bråk!!

Marlene fra klassen min kunne ikke komme, men hadde likevel gitt meg en avskjedsgave (tusen takk!!). Jeg fikk en utrolig fin linjert bok, sjokoladehjerter og et kort av henne. Jeg hadde planer om å kjøpe en liten bok selv, men da slapp jeg det! Hurra. Jeg fylte dukkestua vår med stearinlys, et bord og en stol der vennene mine kunne gå inn å skrive en liten hilsen til meg i boka fra Marlene. Nå er boka nesten fylt opp av hilsener som jeg skal ta med meg til Amerika. Så kan jeg tenke på dere alle sammen når jeg får hjemlengsel. Jeg lover at jeg ikke har kikket i den enda!! Jeg skal lese den på flyet. Kjære vene, jeg kommer til å grine så hardt!!!







Tusen takk for at dere kom! Jeg digger dere alle sammen! <3 Og jo, jeg fikk til og med også noen gaver!! Hallo, det synes jeg dere kunne spart dere for. Få meg til å gråte på den måten??? :-0 Må nesten bare nevne Ole martin og Erik (som jeg vet leser det her), for DE kjekke karene der kjøpte et smykke til meg (med hjelp fra Kathrine)! :(:( Så snilt!! :D Og til dere jenter, tusen takk!! :D Utrolig søte dere er! (det kan hende jeg tar bilde av gavene jeg fikk senere)

Syv personer overnattet til i dag! Selvom vi bare sov i fire timer i natt jagde en deilig egg/bacon frokost morgengretten bort.

Synd jeg glemte å ta egne bilder. Disse er fra Maren;




Maren etter å ha gått en liten tur hjemover. De snudde i regnværet, stakkars


Håkon spiller piano. Sykeste jeg har hørt/sett live før. Her utfører han Pirates of the Caribbean.






4 kommentarer:

Marlene Gommesen sa...

det var dumt at jeg ikke kunne komm :(
saa bra at alle sammen fıkk skrevet i boka :D
kos deg masse Elisabeth <3
mange klemmer fra Marlene!

Elisabeth sa...

Ja, det var det Marlini!! :/ du skulle så absolutt vært der...
kjempekoselig å ha den boka, og veldig smart gjort av deg! thanx!!! :D

Anonym sa...

Hei :)
Hvor i Washington skal du bo og hvilken skole skal du gå på? Jeg skal nemlig til Washington selv, til en by som heter Lacey, en time unna Seattle :))

Anonym sa...

Jeg linker deg jeg, regner med at det går fint? :)