lørdag 7. august 2010

Avskjedskveld nr. 2

Heyyyaaa! I dag fikk jeg besøk av min kjære familie fra mammas side og venner av familien. De er de beste folka som finnes! Dagen bestod av grilling, snakking, bildetitting, kakespising, høy latter, bråk, grining og kortspill! Må bare informere dere om at jeg reiser om ti dager. Jeg er fortatt storfornøyd etter avskjedsfest nr. 1, og tenker tilbake på det med et smil om munnen (haha). Jeg er så takknemlig for den gode familien min og alle de bra vennene mine. Det kan hende dette var siste gang jeg så min kjære Henriette (for i år, heldigvis), og det var ufattelig trist :( vi klarte ikke slutte å grine.... de har også skrevet hilsener i boka mi som jeg skal lese på flyet! Gleder meg.

Det jeg synes er så bra er at vertsfamilien min er veldig familiekjære, har stor familie, akkurat som meg, og liker å ha mange folk over på besøk. Jeg gleder meg til å bli ordentlig godt kjent med dem.


Henriette, jeg savner deg allerede :(










Lille Lykke, du er så søt!!

Fine tenner, Martyyy !












JEG LIKER DEGGGGG!!!


Morfar <3


10 kommentarer:

Henriette sa...

kommer til å savne deg, Elisabasssen min!!! <3 :(

Elisabeth sa...

You too, girl! Kommer til å savne å ta stygge bilder med deg !! hahha, et år går fort :O

Heidi Homme sa...

Sv: Ahh, cool! det er jo ikke så langt :-D
Bare ni dager igjen! er du ikke spent? gleder meg til å følge bloggen din når du har kommet til Washington :-)

Heidi Homme sa...

SV: Nei jeg har ikke kjøpt noe enda : / tenker kanskje å kjøpe mest til barna på 2 og 7 år. De syns sikkert det er litt gøyere med gave, åsså bare en liten ting til vertssforeldrene mine :-) har du kjøpt? :)

Nora sa...

Sv: Det må vi få til! Hadde vært veldig gøy :D

Heidi Homme sa...

Åj shit, du kjøper mye! :p jeg tenker liksom bare en liten ting til hver av de, haha :) Det var bra gave da, de blir sikkert kjempe glade!

isabel sa...

haha, søte bilder! håper jeg også får en litt større familie :- )

Siri W sa...

Sv: Så gøy, håper vi kommer på samme fly da :D

Live sa...

Elisabeth, herlige Elisabeth!

Takk for meldingen! Det har vært kjempeherlig å bli kjent med en smilende gledesspreder som deg! Jeg kunne ikke hatt en bedre labpartner 8-). Det skulle vært flere Elisabeth'er! Sånne blide og gavmilde som alltid har et fantastisk smil på lur. USA kommer til å bli helt fantastisk, jeg gleder meg på dine vegne! Jeg kommer til å følge godt med på bloggen din!! Vi snakkes, og forhåpentligvis sees.

Lykke til med alt! Store klemmer fra Live.

mija sa...

Jeg skal ikke til NY først.. nesten litt redd for at jeg må fly alene ;o
vet du reiseruta di, eller når på dagen flyet ditt går? :-)