mandag 16. august 2010

40 timer

Denne dagen har bestått av oslotur, og siste innkjøp av gavene til v.familien min! Det skal bli så gøy å gi dem gaver, siden jeg har kjøpt en del spennende ting. Jeg kan vise dere hva jeg gir i et senere innlegg (kanskje de leser bloggen min i smug..) På vei hjem fra Oslo stoppet vi på Vinterbro-senteret og så kjøpte jeg
disse søte tøyskoene fra Friis Company.

After that.. dro jeg å tok den siste dosen med Hepatitt-B. Første gang jeg ikke var redd for å ta prøyte. Det hjelper faktisk og ikke se på den (noe jeg alltid har gjort tidligere). Ellers har dagen bestått av pakkingsss... Jeg har tatt ut alle klærne i klesskapet, og satt de jeg vil ha med utenfor kofferten. Problemet blir vel å få med seg alt sammen. Jeg har egentlig ikke noe stresstanker om å pakke. Det jeg ikke får med bryr jeg meg ikke noe om, jeg er heller ikke redd for å glemme noe. Alt kan jo kjøpes i Amerika :)


Jeg digger at v.familien min hele tiden sier at de gleder seg til jeg kommer!! Dette blir gøy. Jeg digger også at jeg skal bo nærme en jente fra Kristiansand som heter Mari. Hun virker (jeg vet at hun er det) som en superkoselig jente!! Da kan vi møtes å snakke om vikinger, troll, fjell og vakre fjorder!!
<3 Norge <3

2 kommentarer:

Ida sa...

Så bra at du gleder deg! Føler med på bloggen, du er jo så flink^^ God tur i morgen, håper du får det kjempefint i Amerika <3

Maria sa...

JEG SKAL BLIR FAST LESER, ELISABETH :D :D og prøve å kommentere masse!! LYKKE, LYKKE TIL <3