fredag 13. august 2010

Overraskelse

Ahhh, i går var en fantastisk dag! Jeg er bare så takknemlig!!! Mine kjære bestevenninner, Emelie og Ane ba meg opp på besøk til Emelie. I døra ble jeg møtt med en overraskelse (selvom jeg hadde en liten anelse om hva som skulle skje). Dere er så "flinke" til å ikke røpe dere. Haha, Ane stod med såpebobler og Emelie gjorde noe annet rart som jeg ikke husker. Alt gikk så fort! Jo, hun gav meg en smoothie-velkomstdrink! De stod der i alle fall i fullt pyntet i kjoler. Jeg fikk to store klemmer, og så viste de meg inn i stua der de hadde ryddet og pyntet med starinlys over alt. Og det ble spilt rolig musikk i bakgrunn. De hadde dekket på til en koselig middag - kylling og stekte poteter. Awww...

Etter det gav Ane meg verdens fineste gave! En sykt fin scrapbook, og en Hello Kitty-bamse med bilde av Ane og Emelie på. Så fin!!! Det var så trist og bra på samme tid at jeg ble helt målløs, jeg klarte ikke si noe i det hele tatt. Da jeg åpnet boka begynte vi alle å grine skikkelig lenge, mens vi leste det som stod i den og lo av de rare bildene i den. Vi gråt i over en halv time og bare satt der. Hahha, det føltes ut som de skulle si hadet til meg fordi jeg skulle dø snart eller noe....

Etter vi var ferdige med å grine, hadde de enda en overraskelse til meg. De hadde laget en brownies kake med det Amerikanske flagget på, laget av melis med konditorfarge og krem!! Såå søte. Så vi satt der og spiste det sammen med is. Vi lekte med lille Elisabeth, den nye kattungen til Emelie, mens vi så på en søt jentefilm og spiste smash.

Haha, spiste alt for mye usunt!! Jeg er SÅÅÅ ufattelig glad i dere Emelie og Ane! Dere er flinke og gode til alt! Kommer til å savne dere, men det er godt å vite at dere venter på meg når jeg kommer hjem igjen. Uff, jeg må begynne å pakke snart!! 5 days

7 kommentarer:

isabel sa...

aww, koselig!!

Anonym sa...

aw, jenta mi!!
Du fortjener bare det beste! LOVE YOU GIRL!!! <3

Emelie

Henriette!! sa...

AWWWW!!!! Så utrolig koselig!! Begynner nesten å gråte bare av å lese det! Det er sååå fortjent!! Utrolig glad i deg min lille kusine! <3

ane sa...

Dette var såå gøy!!! You're the best!!!

<3 love

Irmelin sa...

Så søtt gjort!!

Mari sa...

//Ja ikke sant!! :D hehe

Mari sa...

Les denne artikkelen! :D

http://www.aftenposten.no/okonomi/utland/article3760763.ece