lørdag 28. august 2010

saturday
Today was fun!!! Soccer practice, saa baseball game i Seattle. Det er en komplisert sport, og ikke spesielt goey, men det var i alle fall stor stemning paa den svaere arenaen. Laser tag med en hel haug med Laurens venner (ca.20-30 stk.) Det er noe av de mest skumle og morsomme jeg har gjort. Loepe aa skyte hverandre i moerket!! Hvis jeg hadde vaert en soldat i en krig, saa hadde jeg ikke overlevd lenge for aa si det saann. Da vi kom hjem dro vi rett til sleepover hos Anuheas moms house! Der var ogsaa Elle fra laget mitt og en som heter Andrea. Koselig!! Latterkrampe hele natta :)



sunday
Jadda, da har jeg vaert her i Steilacoom city i en hel uke. Church, skyping med emelie and ane paa timeplanen, ping pong, barbequing, min foerste bon fire kveld hos Laurens kompis - and my first marshmallow-cracker-chocolate-thing squeezed together. Det var kvalmt og godt. Rett etter det dro vi paa sleepover hos Anuheas dad. She loved melkesjokoladen jeg tok med!!

monday
woke up at 11.30, ate french toast and scrambled eggs. Anuhea and lauren was putting me into all these dresses, og pratet og diskuterte hele tiden om hvem som skal vaere daten min paa homecoming. Haha. De er saa rare!! :) Soccer practice at 15.00. Hardt!! vi maatte loepe saa langt vi kunne paa 12 minutter igjennnn... etter trening dro vi hjem for aa spise digg salat, og saa dra for aa kjoepe leggskinn og fotballsokker.

Lauren og jeg i Seattle :)

tuesday
Stod opp kl. 7.30 til min foerste regnfulle dag siden jeg dro fra Norge. Familien dro til en militaer base som heter Fort something fordi Lauren trengte noen klistremerker greier til bilen sin. Jeg bare ble med, skjoente ikke helt poenget. Men vi kjoepte i alle fall Starbucks coffe. Etter det dro vi til legen med Jordan pga. hans finger, og dro saa direkte til Tacoma mall for aa kjoepe noen flere skoleklaer. JEG HAR NOK SKOLEKLAER naa for aa si det sann. Jeg kan skrive ned en liste senere av alt det jeg har kjoept de siste to ukene senere for dem som er interreserte i det. hahah
Later dro vi hjem for aa gjoere oss klare til fotballtrening igjen. Og ja, Lauren og jeg spiste mat paa McDonalds!!! AAAHHHH. haha, jeg spiste bare en grilled chicken sandwich jeg da, MED et glass vann!! Aaneeei, i dont wanna get fat!
Etter en vaat trening som var goey, hoppet Lauren og jeg rett ned i hot tuben!!! (MAMMA: VI MAA KJOEPE HOT TUB!!!) Det var diggggg. Vi snakket, og saa kom Jackson, Jordan og vennen dems Lucas ogsaa oppi. FUNNYYY. Jeg satt sikkert oppi der to timer til sammen. Jeg var helt kokt da vi var ferdige. Litt senere kom Austin ogsaa, og vi hadde en lite ping pong tournament. GOEY!, og saa spilte vi Ligretto!! og Alias = the funniest game ever. Lauren og jeg var paa lag, og siden jeg er "handikappet" og ikke er saa kjapp som dem til aa finne paa engleske erstatningsord for andre engelske ord, maatte vi ty til litt juks! hahaha. Vi la oss rundt 2-tiden



Det er ikke saa veldig mange sykt hoeye jenter her i steilacoom. Her er jeg faktisk ikke lav!! Haha, de som kjenner meg vet at jeg ikke er en av de hoeyeste her i verden..

thursday
I dag har jeg wasted bort hele dagen ved aa sove til klokka ett paa dagen. Foerste gangen jeg har faat sovet ordenlig ut siden jeg kom. Digg! Treningen var skikkelig hard, og det var utrolig varmt ute paa banen. Dagens spoersmaal (som vi har hver dag foer trening) var hva vi skulle ha paa oss foreste skoledag. Altsaa i morgen. Her er det nemlig skikkelig BIG deal aa se best ut foreste skoledag. Ellers i dag har jeg spilt gitar og slappet av. Lauren og jeg skal kanskje besoeke hennes kule kusine etterpaa.



Ellers saa haaper jeg alle har det bra hjemme i Norge, og at dere ikke er helt utslitt etter skoledagene. Glad i dere alle sammen, og savner dere :((:(:( Jeg kan fortelle dere hvordan foreste skoledag var i morgen :)

4 kommentarer:

Irmelin sa...

Kult! Jeg liker at du endelig har funnet noen på din egen størrelse :D:D hoho. Også er det kjempegøy å høre at de er så flinke til å inkludere deg!! og at du er så up for ALT! haha, det liker vi ;) håper skoledagen var fantastisk, søte deg <3 Du fortjener kun det beste! I'm praying for youu! :):)

ane sa...

Ah, elsker å lese!! Høres fremdeles ut som om du har det knall og er såå bra!!!!!!

Håper skoledagen gikk bra, det blir sikkert kjempe gøy :) KJØR HARDT!!!! hahaaa... love yoooooouu!!!!!!!!!!!! <3

Mari sa...

///Du er så søt!!! Jeg digger deg virkelig. Ser ut som du har det skikkelig bra!!! åh det er godt å vite.

Vi mååå møtes i downtown en gang!! sykt gøy :D Jeg vet ikke når dette blir, men det må vaere en helg.

Skolen er skikkelig hard her!!! woooh. jeg må jobbe mye. :P hvordan gikk det for deg?

Erik sa...

elisabeth, du er dårlig til å blogge .. venta over 1 mnd nå !