onsdag 11. august 2010

Uno semana, une semaine, one week

Altså i går var det en uke til jeg reiser. Jeg hadde ikke tid til å publisere innlegget i går, fordi jeg hadde besøk av mine to gode venner, irmelin og Ane. Gøy å spille kortspill hele natta mens man spiser havregrøt og drikker cola. Haha

Jeg fikk stipend i går!! Wiiiiho, 54.200,- Takk Norge!! Dvs. at jeg (pappa) har brukt ca. 15.000 kroner utenom det jeg får tilbake. Pluss at man trenger lommepenger på ca. 20-30.000. Så det er egentlig ikke så dyrt å dra på utveksling for de som drømmer om å gjøre det samme :)







Dette liker vi å gjøre...

Jeg har også fått papirer om informasjon om flyreisen. Det nærmer seg avreise...... Trist/skummelt/sinnsykt og kult!!! :D :O

3 kommentarer:

Irmyzzzz sa...

haha, jeg liker bloggen din :)

Anonym sa...

SV; uh, ikke dårlig! jo, det hadde jo vært koselig hvis vi kunne møttes :D dette likte jeg!

selma_rogneby@hotmail.com - vi kan jo snakkes der da, evt på facebook?

Anonym sa...

Hei Elisabeth! Det er kongee! Så gøy, da ses vi i New York! Gleder meg :) Skal du også reise alene til København?