fredag 27. august 2010

Sentinel DAYYY

For to dager siden dro jeg og Lauren ned paa stranda for aa moete noen av vennene hennes. Josh og Trenton. We were skipping rocks on the water. Fiskesprett, ikke sant? Haha, Lauren var skikkelig daarlig, hun klarte det ikke en gang engang. More practice!! Guttene ble med oss hjem igjen, og da kom det noen flere folk. Alan, Christian og Kaleb. Vi spilte basketball i hagen. Lauren har mange guttevenner som hun har kjent hele livet. Alle sammen er helt crazy og very loud. Funnyyy
Etter fotballtrening som var utrolig hard, dro vi hjem for aa dusje og saa dra bort til Laurens venninne, Tori for sleepover. Foerst satte de paa en skrekkfilm, som jeg ikke ville se paa, saa jeg sov paa sofaen, men saa skiftet de til Mean Girls fordi den andre var for skummel eller noe.



Dagen etter stod vi opp kl. 7 for aa dra paa fotballtrening igjen. Hard life. Vi dro hjem for aa hente broedrene mine foerst, og deretter rett til loepetrening. Vi skulle loepe saa mange runder rundt fotballbanen vi klarte paa 12 minutter. Jeg loep 5 3/4. Slitsomt. Vi har egentlig fotballtrening to ganger hver dag, men ikke denne kvelden, noe som betydde at Lauren og jeg dro for aa kjoepe slush, og slaekke hjemme. Jeg spilte basketball sammen med Jacks, Jordan og Lauren paa volleyball courten dems med hoey musikk fra byens siste sommerkonsert nede ved vannet. GOEY!! Vi bestemte oss for aa gaa ned aa hoere paa de som spilte, noe som var skikkelig koselig. John (dad) var ogsaa med, og jeg danset litt med han!!! (hahahha) morsomt. Jackson, Jordan, Lauren og jeg bestemte oss for aa gaa helt ned til vannet gjennom en hel haug med busker og en bratt skraaning som var nesten helt umulig aa komme seg ned, saa Lauren gikk hjem igjen. Men vi andre klartra ned, og over jernbanen. Det morsomme som hendte var at vi hoppa uti det isssssskalde vannet med klaer paa!!! Haha, probably aarets siste bad!! Og saa gikk vi klissvaate hjemover mens vi sneik oss inn i huset for at ikke foreldrene skulle se oss.. :)



Torsdag var det Sentinel Day, noe som betyr at alle elevene paa skolen moeter opp for aa signe opp paa hvilke aktiviteter de vil gjoere utenom klassene. Jeg ble med paa Key-club, fordi soeskene mine ogsaa gjoerde det. I have no idea what it is though... Jeg saa gjennom skolen i dag og hilste paa flere av Laurens venner. Etter vi hadde kjoept noen skole t-skjorter dro vi for aa spise lunsj paa Sub way. Da vi kom hjem saa jeg at det hang en lapp paa doera med norsk skrift. What is this?? Det stod: "Elisabeth!! Vi dro for aa spise, vi var her 12.00, du kan ringe meg naar du ser dette". Det var fra min kusine Birgitte som er paa besoek hos kjaeresten i Oregon som bor to timer unna. De kom tilbake for aa hente meg og saa dro vi til Seattle for aa sjekke ut byen. Det var saa goey aa treffe Anthony, kjaeresten hennes. Utrolig kjekk og snill! Vi dro opp i Space Needle for aa sjekke utsikten og dro paa et akvarium. Vi saa sea cucumber (sjoe-poelse) og noen rare nesefisker +++ Haha.
Vi sjekka ogsaa ut China Town. Jeg kjoepte noen blomster til Brenda (mom) der og saa spiste vi paa restauranten "Ho Ho". Haha, sykt digg mat, men det var alt for mye for oss. Left oversss.... Utrolig herlig dag. Jeg var saa glad for aa treffe min kjaere kusine igjen. Birgitte og Anthony fikk moete familien min, og de kom veldig godt overens. Aww, i cried when Birgitte left :(




Friday
Lauren vekket meg med at vi skulle skippe fotballtrening kl. 7. Yeeey, det var helt umulig for meg aa staa opp, saa vi fikk sove til klokka 9. Unnskyldningen vaares var at jeg skulle paa skolen kl. 10 for aa velge fag. Timeplanen min er naa saann ca, like this: US history, english 10, sociology, choir, geography, art 2, og noe annet som jeg ikke husker :) Lauren og jeg dro paa shopping paa den naermeste mallen. Jeg kjoepte nesten ingenting, mens Lauren kjoepte boots, genser, topper, etc. Vi rakk aa kjoere rett hjem, for saa aa skifte til soccer practice. Etter det dro John, Jacks, Jordan, Lauren og jeg for aa dra paa kino siden Brenda har dratt paa hiking i fjellet, men paa veien skiftet vi mening, saa vi dro for aa spise Mexican food istedet og saa leie en film aa se den hjemme. Maten var UTROLIG digg. Mexican is now my favourite, better than Chinese!! Jo, paa vei hjem fra middagen satte John (dad) paa en tribut sang til meg i bilen: the song "Goodnight Elisabeth", by Counting Crowns. Awww, han er saa soet!! Alle sovna til filmen vi saa hjemme, saa vi skrudde av og la oss istedet.



Saturday = today
Soccer practice at 8.00. Det blir bare goeyere og bedre, og jeg begynner aa laere alle navna paa folk. I dag skal vi see paa min foerste Baseballkamp i Seattle!! Jeg gleder meg :D og etter det skal Lauren og jeg dra med noen folk paa Lazer-something.... :)

I morgen skal vi ut og fiske kl. 04.00 paa morgenen :) Jeg begynner paa skolen paa torsdag!! Her er det sol og fint vaer fortsatt. Jeg har fortsatt ikke faatt kjoept meg en mobil.. Men alt er i alle fall veldig bra for tiden. Savner dere alle sammen i Norge! :( Og by the way saa har jeg sett hjort paa fotballbanen, harer/kaniner, ekkorn, kanadagaas og saanne dyr. Haaper jeg faar sett noen flere ogsaa!

4 kommentarer:

erik røed sa...

sweet! koselig at du koser deg :) vi får snakke skikkelig en dag!

Irmaaa sa...

f a n t a s t i s k ! ;) jeg liker å lese bloggen din. Og dette er den beste gangen hittil, for nå er jeg så heldig.. at jeg får låne Ane av deg!! Og lese den sammen med henne! Hurra! Tusen takk for det :) Gleder meg til du kommer hjem, jeg. Så kan vi henge, alle tree ;) <3

ane sa...

åååh, dette innlegget gjorde meg såå glad!! Du må ha det rett og slett vidunderlig, er så happy for deg!!! Kos deg videre, og masse lykke til med skolen! Blir sikkert litt vanskelig, men du klarer det! I believe in you, my wise bassesnurk!!!!!!!! Familien din høres fantastisk ut, elsker at dere er gode venner og at de tar deg meg på aktiviteter! WOHO! Remember at jeg savner deg, love you bestyyy!!! GO FOR IT!!!!!!! love you!!! <3 <3 peace out

Siri W sa...

Sv: jaa, jeg tar English12! Hvorfor får ikke du ta det? Håper ikke det er såå vanskelig.. Får du graduate uten English12?